انجمن نوعروس

بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی مراسم عروسی

انجمن نوعروس

بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی مراسم عروسی

انجمن نوعروس بزرگترین جامعه مجازی بانوان با محوریت مراسم عروسی است که نوعروس های جوان به تبادل نظر با سایرین میپردازند تا بهترین شب زندگیشان را برگزار نمایند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی چیست ؟
بسیاری از نوعروس ها از ما سوال میکنند که تشریفات عروسی چیست و به چه معناست ؟
پاسخ این است که برای برگزاری یک جشن عروسی عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و باید بسیاری کارها درست و به موقع انجام گردد تا یک مراسم عروسی به نحو مطلوب و آبرومند برگزار شود. این امور را یا باید خود عروس و داماد و اقوام نزدیک انجام دهند ، کما اینکه در گذشته همینطور بوده است و در بسیاری از فیلمهای قدیمی هم دیده اید که حیاط خانه پدری را ریسه بندی میکنند و میوه ها را در حوض میریزند و صندلی میچینند و گوسفند میکشند و خان دایی هم دیگ غذایی برای آن شب بار میگذارد و یک خواننده یا تردست هم میاورند و همه مهمانها دست میزنند و شادی میکنند. عروس و سایر خانمها هم در اندرونی به نظاره مینشینند !
اما امروز واقعا شکل عروسی عوض شده است. دیگر کسی از آن خانه های پدری ندارد که بتواند ریسه ببندد و انقدر تشریفات و سور و سات زیاد شده است که خانواده ها قادر به انجام آن نیستند.
ازاین رو تشریفات و خدمات مجالس عروسی به کمک عروس و داماد و خانواده آنها می آید. تشریفات عروسی کارش هماهنگی و انجام تمام چیزهایی است که در همان فیلمهای قدیمی پدر و خان دایی انجام میدادند. شکیل تر ، با کلاس تر و زیباتر...
از اجاره باغ و سالن عروسی گرفته تا موزیک و DJ همه توسط موسسه تشریفاتی انجام میگردد. حتی بسیاری از این موسسات تشریفات به شما آتلیه و آرایشگاه مناسب را هم با تخفیف ارائه مینمایند.
در کل اینکه اگر میخواهید مراسم عروسیتان را در باغ برگزار کنید باید به سراغ موسسات تشریفات و خدمات مجالس بروید. آنها از صفر تا صد مراسمتان را طراحی و اجرا خواهند کرد و شما میتوانید به سلیقه خودتان هر جور که دوست دارید در مورد گل آرایی ، غذا ، چیدمان ، نوع صندلیها ، رنگ تم و ... نظر بدهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی