انجمن نوعروس

بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی مراسم عروسی

انجمن نوعروس

بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی مراسم عروسی

انجمن نوعروس بزرگترین جامعه مجازی بانوان با محوریت مراسم عروسی است که نوعروس های جوان به تبادل نظر با سایرین میپردازند تا بهترین شب زندگیشان را برگزار نمایند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خدمات مجالس

خدمات مجالس عروسی یا به اختصار خدمات مجالس همان تشریفات عروسی است. موسسات خدمات مجالس در واقع عهده دار تنظیم و برنامه ریزی و نهایتا اجرای مراسم مختلف از جمله مراسم باشکوه عروسی می باشند. این موسسات از یک طرف با سالنها و باغ ها قرارداد دارند و از طرف دیگر با عروس و داماد قرارداد میبندد. چیزی که باقی میماند جزئیات است. اینکه چه نوع گل آرایی استفاده شود ، رنگ ظروف چگونه باشد ، رومیزی ها چه طرحی داشته باشد ، از همه مهمتر شام چه باشد و از هر نوع غذا چه درصدی سرو شود و ...
هماهنگی مهماندارها و پرسنل خدماتی جهت رضایت هر چه بیشتر مهمانان شما در شب مراسم عروسی نیز از وظایف خدمات مجالس میباشد.
سرو کردن انواع آبمیوه های طبیعی ، فینگر فود ، شیرینی و میوه ، کاکتیل cocktail میوه و هر چیزی که مهمانهای شما را تا نیمه شب راضی نگه دارد توسط خدمات مجالس انجام میگردد.
طبیعی است که هر چقدر پول بدهی آش میخوری. یعنی هر یک از این خدمات برای شما هزینه خواهند داشت. قطعا سرو آبمیوه طبیعی با سرو سن ایچ هزینه یکسانی ندارند و شما بابت تک تک این جزئیات پول پرداخت خواهید کرد.
حتی اینکه اخیرا بخشی را به صورت سنتی دیزاین میکنند و قلیان و چای و ترشیجات میگذارند. اینها هر یک در منوی موسسه مشخص است و قیمتها درج شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی